Hosteur Rekrutuje !
Stále hledáme kreativní, motivované a talentované lidi, kterí by se k nám chteli pripojit.
Pokud hledáte pracovní pozici, která vám umožní ucit se a zlepšovat se, zatímco si užíváte prátelské a prívetivé prostredí, Hosteur je pro vás to pravé místo!
Podívejte se také na profily, které momentálne hledáme.
Plný úvazek, trvalý pracovní pomer (3 pozice k obsazení)
Odpovednosti:
- Monitorovat / Udržovat / Rozvíjet infrastrukturu Microsoft, vcetne Active Directory, serverového operacního systému, Exchange, Sharepoint, Skype, SCCM, VEEAM BACKUP, POWERSHELL.
- Monitorovat a ladit systémy pro dosažení optimální výkonnosti; poskytovat výkonnostní statistiky a reporty.
- Definovat a provádet zálohy serveru a procesy obnovy; úcastnit se vývoje, testování a implementace plánu kontinuity podnikání a obnovy po havárii.
- Priorizovat a reagovat na požadavky, pokud je to nutné.
Požadovaný profil :
- Bakalárský titul v oboru informatika nebo ekvivalent
- Zkušenosti s technickou pozicí serverové podpory
- Vynikající komunikacní dovednosti
- Organizacní a analytické dovednosti, proaktivní prístup
- Dobrá úroven anglictiny je výhodou
Pokud jste pripraveni na tento výzvu, zašlete nám svuj životopis ve francouzštine nebo anglictine. Všechny žádosti budou zpracovány duverne. Budou kontaktováni pouze vybraní uchazeci.
Pod zodpovedností obchodního reditele bude vaším úkolem propagovat nabídku produktu a služeb Hosteur mezi portfoliem klientu. Budete mít také za úkol sledovat a kontrolovat realizaci objednávek, vyhledávat nové klienty (identifikace a setkání s potenciálními klienty ze sektoru...), prispívat k rozvoji partnerství.
Budete preferovaným zástupcem svých zákazníku, budete s nimi udržovat trvalý vztah a zajistíte uspokojení jejich potreb.
Požadovaný profil :
- S minimálním vzdeláním na úrovni bakaláre (Informatika/obchod) a minimálne 3 lety zkušeností jako obchodní zástupce.
- Máte velmi dobré znalosti francouzštiny a anglictiny, znalost dalšího cizího jazyka by byla považována za výhodu.
- Ovládáte nástroje Microsoft Office a budete schopni naucit se pracovat s jiným softwarem.
Pokud váš profil odpovídá výše uvedeným požadavkum, zašlete nám váš životopis a motivacní dopis.
Všechny žádosti budou zpracovány duverne.
Vaší rolí jako Technického podpurného pracovníka bude asistovat a odpovídat na hovory a tickety zákazníku pri rešení technických problému, fakturace a celkové spokojenosti.
Obcas budete také vést zákazníky k výberu produktu, aby co nejlépe vyhoveli jejich potrebám.
Požadovaný profil :
- Dobrá znalost pocítacových nástroju
- Zkušenosti v obdobné pozici
- Vynikající komunikacní dovednosti
- Vynikající dovednosti v oblasti zákaznické obsluhy a verbální komunikace
- Trpelivost a profesionalita
- Dobrá úroven anglictiny je výhodou
PODÁNÍ ŽÁDOSTI
Hledáme zkušeného vývojáre webových aplikací, který by se pripojil k našemu týmu.
Požadované vlastnosti a dovednosti:
- Mít alespon 1 rok zkušeností s vývojem rešení využívajících Angular JS
- Mít minimálne 1 rok zkušeností s vývojem rešení využívajících Angular JS
Dodatecné dovednosti:
- Zkušenost s HTML5
- Zkušenost s SQL a databázemi
- Zkušenost s JQuery, JQuery UI, JQuery Mobile, Bootstrap
- Zkušenost s IOS / Android
Nabízíme:
- Práce na zajímavých a dynamických projektech v multikulturním týmu
- Konkurencní plat
- Flexibilní pracovní doba
HOSTEUR je evropský poskytovatel cloudových služeb (CSP), který vlastní a spravuje vlastní infrastrukturu (v 8 ruzných datových centrech). Od roku 2003 doprovázíme více než 6000 klientu v jejich nejnárocnejších projektech informacních infrastruktur. Jsme certifikováni podle ISO 27001, 9001, 14001 a zejména HDS. Budete pracovat v motivovaném a kompetentním týmu na ruznorodých projektech, abyste dokázali splnit mnoho výzev.
Vaše mise :
- Realizovat infrastrukturní projekty u zákazníku nebo interne
- Zarucit dodržení smluvených termínu rešení
- Zajistit interne nebo externe odbornost na úrovni N2/N3 pro zákazníky
- Participovat na rozvoji infrastruktury v našich datových centrech
- Dohlížet na predání znalostí do Oddelení vztahu se zákazníky behem nasazení projektu
- Otevírejte a sledujte projednávaná témata s dodavateli
- Být návrhárem (definice architektury, industrializace, automatizace úkolu, bezpecnost atd.)
- Venovat pozornost technologiím, predpisum, rizikum a osvedceným postupum
- Být aktivním a dynamickým úcastníkem ve spolecnosti s vysokým rustem
Váš profil :
- Minimální zkušenost 5 let na funkcích systémové administrace a síte
- Znalosti prostredí Microsoft / VMWare / Linux (systémy, virtualizace, úložište, síte)
- Znalosti sítí (LAN, Firewall, bezpecnost)
- Znalosti sítového vybavení ARISTA / CISCO / HPE
- Zvládnutí nasazení serveru (systém Windows / Linux), automatizace
- Schopnost syntézy, dobré rízení priorit, preciznost
- Dobrá znalost anglického jazyka by byla výhodou
Naše výhody :
- Možnost home office
- Práce v multikulturním týmu
- Telefon
- 50% zdravotní pojištení
- Kartu na tankování / Telepeage
Pokud vás tato pozice zaujme a odpovídá vašim dovednostem, neváhejte nám poslat svuj životopis prostrednictvím níže uvedeného formuláre
Úcel pozice :
Systémový a sítový technik musí zarucit správný chod provozu a správy serveru a služeb na dálku pro jednoho nebo více klientu.
Pod vedením správce :
- Pod vedením správce
- Hierarchický vedoucí spolupracovníku na svých projektech
Profil :
- Minimálne stredoškolské vzdelání nebo alespon 2 roky zkušeností v systémové administraci a sítování
- Dobrá komunikace s klienty, pedagogické schopnosti
- Schopnost naslouchat, syntetizovat informace, diplomatické jednání
- Dobrá schopnost rídit priority, preciznost a metodika
- Rychlost pri plnení úkolu
- Predání informací
Dovednosti :
- Technické a operacní znalosti v oblasti architektury informacních systému (Windows/Linux)
- Správa uživatelu Active Directory a Exchange
- Správa sdílení souboru
- Správa tiskáren
- Vzdálená pomoc
- Znalosti aplikativních systému
- Apache/Haproxy/nginx/IIS
- Databáze oracle/mysql/sqlserver
- Znalostí firem v síti
- DNS/DHCP
- VLAN
- Firewally
- Smerované síte
- Respektování údržbových postupu
- Celkové porozumení problému a prípadná predefinice pro podporu správce nebo poskytovatele služeb
- Schopnost psaní technických dokumentací
- Dobrá francouzská dikce
Mise :
Výroba
- Být zodpovedný za technickou podporu
- Odstranování problému a rešení požadavku/incidentu úrovne 1-2
- Zohlednení/vytvorení incidentu/požadavku/zmen prostrednictvím nástroje pro správu tiketu klienta
- Odpovídá na telefonáty
- Predává informace inženýrum nebo technickým dodavatelum v prípade nerozrešeného problému
- Úcastní se nasazení systémových architektur sítí
- Komunikuje s uživateli k rešení technických problému, pokud je to možné
- Zajištuje aplikativní údržbu, která spadá do jeho pridelení
Pokud jste pripraveni na tento výzvu, pošlete nám svuj životopis ve francouzštine nebo anglictine. Všechny žádosti budou zpracovány duverne. Budou kontaktováni pouze vybraní kandidáti.