1. Domov
  2.  > 
  3. HWS
  4.  > 
  5. Úrovne podpory

Profesionální podpora, na kterou se mužete spolehnout

Jako zákazník HOSTEUR máte nárok na bezplatnou podporu, která je zarucena SLA (Smlouvou o úrovni služby). Naši odborníci vám naslouchají a provázejí vás vašimi kroky po telefonu, prostrednictvím lístku, e-mailem nebo chatem.

Abychom lépe vyhoveli potrebám našich zákazníku, nabízíme 3 další úrovne podpory, které vám umožní postupovat s klidem.

Naše nabídky

SUPPORT BEST EFFORT
sla niveau 1
  Vcetne
  • Podpora od pondelí do pátku od 9:00 do 18:00
    V sobotu od 9:00 do 13:00 a od 14:00 do 17:00
  • Podpora prostrednictvím lístku a telefonu
  • Neprioritní zpracování
SUPPORT PME
sla niveau 2
125.4 € mesícne
  • Podpora od pondelí do pátku od 9:00 do 18:00
    V sobotu od 9:00 do 13:00 a od 14:00 do 17:00
  • Podpora prostrednictvím lístku a telefonu
  • Odpoved do 24 hodin maximálne
SUPPORT PRO
sla niveau 3
1254 € mesícne
  • Podpora 24/7, 7 dní v týdnu
  • Podpora prostrednictvím lístku a telefonu
  • Reakcní doba: Maximálne 4 hodiny
VIP STATUS
sla niveau 4
2508 € mesícne
  • Podpora 24/7, 7 dní v týdnu
  • Vydání rocní zprávy a plánu neustálého zlepšování
    Dedikovaný projektový manažer
    Podpora prostrednictvím lístku, e-mailu a telefonu
  • Doba reakce: maximálne 1 hodina

Výhody HOSTEUR

Neustálý dohled a intervence 24 hodin denne, 7 dní v týdnu

Naše týmy provádejí monitorování 24 hodin denne a 7 dní v týdnu k detekci jakéhokoli selhání. V prípade problému technici zasáhnou co nejdríve.

Zkušení technici

Pri výberu HOSTEUR sverujete svou infrastrukturu odborníkum s více než 15 lety zkušeností v oblasti webhostingu.

Certifikovaný hosting dle ISO 27001 a HDS

HOSTEUR je hrdý na to, že je certifikován podle ISO/IEC 27001: 2013 a HDS (poskytovatel datových služeb). Tyto certifikace zarucují kvalitu našich služeb, stejne jako duvernost a integritu vašich informací.

10% sleva na vaší další objednávku(1)
Prihlaste se k odberu našeho NEWSLETTERU a získejte slevový kód
(1) Platí pouze pro nové objednávky, s výjimkou nákupu hostingu a obnovení služby. (Objednávky fyzických produktu nejsou zahrnuty)