Profesionální podpora, na kterou se mužete spolehnout
Jako zákazník HOSTEUR máte nárok na bezplatnou podporu, která je zarucena SLA (Smlouvou o úrovni služby). Naši odborníci vám naslouchají a provázejí vás vašimi kroky po telefonu, prostrednictvím lístku, e-mailem nebo chatem.
Abychom lépe vyhoveli potrebám našich zákazníku, nabízíme 3 další úrovne podpory, které vám umožní postupovat s klidem.
Naše nabídky

-
Podpora od pondelí do pátku od 9:00 do 18:00V sobotu od 9:00 do 13:00 a od 14:00 do 17:00
-
→ Podpora prostrednictvím lístku a telefonu
- Neprioritní zpracování

-
Podpora od pondelí do pátku od 9:00 do 18:00V sobotu od 9:00 do 13:00 a od 14:00 do 17:00
-
→ Podpora prostrednictvím lístku a telefonu
- Odpoved do 24 hodin maximálne

-
Podpora 24/7, 7 dní v týdnu
-
→ Podpora prostrednictvím lístku a telefonu
- Reakcní doba: Maximálne 4 hodiny

-
Podpora 24/7, 7 dní v týdnu
-
→ Vydání rocní zprávy a plánu neustálého zlepšování→ Dedikovaný projektový manažer→ Podpora prostrednictvím lístku, e-mailu a telefonu
- Doba reakce: maximálne 1 hodina