Service Level Agreement

Le SLA, le document qui définit la qualité de service requise entre un prestataire et un client

  1. Domov
  2.  > 
  3. HWS
  4.  > 
  5. Services
  6.  > 
  7. SLA

Le service-level agreement, que l’on pourrait traduire en français par « accord de niveau de service » est donc un contrat dans lequel on formalise la qualité du service en question.

HOSTEUR vous met à dispostion un outil vous permettant de calculer le niveau de service que vous souhaitez pour votre plateforme et pouvoir ainsi choisir ensuite la plateforme la plus adaptée afin de tenir cet objectif !

Calculer le temps de panne en minute


%

% na

Vypocítejte úroven SLA, kterou si prejete pro svoji platformu!

min sur

Chcete-li SLA vyšší než 99.95%, zvolte naši platformu PRIVATE CLOUD

Chcete-li SLA mezi 99.0% a 99.9%, meli byste si vybrat platformu HOSTEUR CLOUD

Chcete-li SLA nižší než 99%, doporucujeme vám zvolit dedikovaný server.

Klient muže požadovat financní náhradu od HOSTEUR v prípade, že jeho zde uvedené povinnosti nebudou dodrženy. Tyto požadavky nám musí dorazit POŠTOU do 15 dnu od kalendárního mesíce, ve kterém byly povinnosti porušeny.

POŠTA do 15 dnu od kalendárního mesíce, ve kterém byly povinnosti porušeny.

10% sleva na vaší další objednávku(1)
Prihlaste se k odberu našeho NEWSLETTERU a získejte slevový kód
(1) Platí pouze pro nové objednávky, s výjimkou nákupu hostingu a obnovení služby. (Objednávky fyzických produktu nejsou zahrnuty)